Cuvânt înainte

Martie 10, 2009 at 09:41 (ceramica)

Ideea de a îmi face un blog am primit-o de la câţiva prieteni, însă le-am spus că nu vreau să îmi fac un „jurnal’  public, cum îi zic eu, ci un loc unde îmi pot face cunoscute anumite lucrări…(mă refer la lucrări din ceramică)… Trebuia să îmi pun nişte poze cu ele…. să fac un fel de licitaţie… Da, vreau să le şi vând,. Însă nu oricui, că de, arta….e ceva ce nu oricine o poate înţelege…şi m-ar durea inima, ca una din lucrările mele, să zacă întrun colţ uitat, prăfuită, sau în cel mai rău caz, spartă….Din contră, ele trebuiesc puse în valoare, să aibă un loc numai al lor…fiecare cu locul ei.

Fiecare lucrare face parte din mine şi mă doare sufletul gândindu-mă că vor ajunge pe mâinile unora care nu ştiu să aprecieze. Dar…de…asta e viaţa! Fiecare trebuie să câştige un ban întrun fel sau altul, mai mult sau mai puţin cinstit, fiecare cum poate, cum vrea şi cum ştie. Cum eu cel mai bine la asta mă pricep, la modelaj în lut, m-am orientat spre vânzarea lucrărilor mele…şi dacă va merge, o să continui  să lucrez şi să îmi expun lucrările mele, care, pentru mine, sunt  nişte capodopere, şi eventual, poate reuşesc să le şi vând. Pozele vor urma în curând.

Lasă un răspuns

