Martie 13, 2009 at 10:53 (modelarea lutului)


Urmeaza şi poza din ziua de azi, însă aş vrea să fac o scurtăa introducere, cu toate căa timpul nu prea îmi permite, că de… mai şi lucrez, trebuie să îmi câştig şi eu existenţa într-un fel sau altul, dar promit să vă povestesc despre lut, despre modelarea lui şi experienţele mele în ale modelajului, care a fost prima mea lucrare, cum am ajuns la cursul de ceramică şi multe altele, însă toate acestea în weekend, nu promit, dar o să încerc să îmi fac timp să mai scriu una-alta… O să încerc să îmi programez timpul de aşa natură, încât să împac şi „capra şi varza”, asta vă promit.
A, vroiam să vă spun că o să public poze doar în timpul săptămânii, adică de luni până vineri:)
Acum mă scuzaţi, o să încarc poza, căci datoria mă cheamă, mă simt de parcă aş fi un stâlp de bază al societăţii, fără mine nimic nu se poate face, glumesc şi eu…

Lasă un răspuns

